Wa

Was ich am liebsten mache

Als Ausgleich zur Medizin wandere ich leidenschaftlich gerne in den wunderschönen Bergen von Kärnten, im Winter fahre ich Schi, im Sommer bevorzuge ich das Windsurfen auf den Gewässern der Adria in Italien. Eine Leidenschaft ist auch die Musik, ich spiele selbst einige Instrumente. Seit kurzem habe ich eine Leidenschaft für den Marathonlauf entdeckt. Mein erster Versuch beim Klagenfurter Nachtmarathon war positiv: 4:26:45 -- ein Anfang aber sicher ausbaufähig.

Hobbies

I believe that the most effective and efficient way to really get to know me is by discovering what I enjoy. I love to climb the beautiful mountains in Austria, ski, windsurf and play instruments. At the end of August 98 I took part in my first Marathon-race. I succeeded in 4:26:45 hours, a real beginning, but lets see the future.

    I was there on the top:                                                My favorit mountain:   


               

Großglockner: the highest mountain of Austria            Koschutnikturm, at the borderline to Slovenia

 

 

    I was there about100 times                                         There is almost no feeling like this           

      
               

    Freiberg                                                                       Adriatic Ocean in Slovenia

 

 

               

         Bild vom 31.12.2005 am Freiberg                                 Bild vom 31.12.2006 am Freiberg    

 


                      

       Mamma Mia, so ein schöner Tag